Brev:
Spise selv, calcium, rismælk og bio-strath
7. maj 2008
Alder:
12 mdr.
Spise selv, calcium, rismælk og bio-strath
Hej
Har et lille spørgsmål.
Min søn er lige blevet 1 år, og vi har været lidt dovne med hensyn til at lære ham at spise selv med bestik altså, han har siddet med skeer i hånden men ikke "fået lov selv", da jeg ikke magter det svinerri, men ved godt at det er for åndsvagt, men er der en nem "løsning" eller er det bare at klø på?
Nå ja, så har vi i mange måneder prøvet at lære ham at holde koppen selv men han virker super doven, og for ivrig, så det ender med at vi giver ham den, men er der ikke noget i holder han den rigtigt, men er der noget i pjatter han, er der noget man kan gøre for at det ændre sig, ved godt det lyder åndsvagt, altså mine spørgsmål.
Nå nu er det alligevel ikke et kort spørgsmål, for nu kom jeg i tanke om et calcium spørgsmål.
Han har ikke fået bryst siden lige før 6 mdr, og mme indtil ca 10 mdr, det stoppede vi med da vi havde en mistanke om at det var det som gav konstant dårlig mave, og det virkede han har så istedet for fået rismælk som har virket fint til at puttes med, men men nu får han jo ikke de rigtige vitaminer og calcium da han heller ikke får komælk, jeg giver ham ACD dråber(sidste månede), samt bio-strath men calcium hvad med det, og er der andre vitaminer han skal have, han er ofte syg.
Slut prut ikke mere i denne omgang